جنگ ستارگان والیبال در آمل

جنگ ستارگان والیبال در آمل

  پس از سه هفته تعطیلی، رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا(یکشنبه) با برگزاری دیدار عقب افتاده کاله و متین ورامین از هفته نخست پیگیری می‌شود. به دلیل حضور تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمان قاره‌ها مسئولان سازمان لیگ، مسابقات داخلی را سه هفته تعطیل کردند. حالا پس از بازگشت ملی پوشان از سفر و استراحت باید شاهد نبرد آن‌ها در بازی متین و کاله باشیم.

                                           mehrvarz ahmadi-9-1.JPG

 

حمزه زرینی، فرهاد ظریف و عادل غلامی در کاله و سعید معروف، شهرام محمودی و مجتبی میرزاجانپور بعلاوه موسوی مصدوم در متین یک جنگ ستارگان تمام عیار را در این مسابقه پدید می‌آورد. دیدار حساسی که تداعی کننده خاطرات علاقه‌مندان از فینال فصل قبل لیگ برتر والیبال است.

 

کاله مدافع عنوان قهرمانی در دو سال گذشته دو بار عنوان قهرمانی را بدست آورده است. متین ورامین اما تیم تازه تاسیسی است که در نخستین سال حضورش در لیگ به نایب قهرمانی رضایت داد. مسئولان این تیم با خرید بهترین‌های والیبال ایران در این فصل تنها به قهرمانی فکر می‌کنند.

                                   

 

شاید در اردوگاه ورامینی‌ها مهمترین دغدغه کادر فنی مصدومیت محمد موسوی باشد. ستاره سال‌های اخیر والیبال ایران که همواره در تمام مسابقات خود در بین برترین‌ها شناخته می‌شود. حالا باید دید کادر فنی تیم ورامین چه برنامه‌هایی برای پوشش جالی خالی مدافع روی تور ملی پوش خود دارد.

 

بازی در شهر آمل و در حضور هواداران پرشور این شهر حساسیت‌های خاص خودش را دارد. به ویژه اینکه در این فصل سه مهره کلیدی کاله از آمل به تیم ورامین پیوسته‌اند. ستارگان محبوب فصل قبل آملی‌ها حالا رو در روی تیم محبوبشان قرار می‌گیرند. موضوعی که باید به درستی مدیریت شود تا از ایجاد حاشیه‌های احتمالی جلوگیری کند.

                           The image “http://iranvolleyball.com/images//Content/Contents/PicService/57c912e9-2dfa-4e85-ba1e-3a6f69692b50/IMG_5637.JPG” cannot be displayed, because it contains errors.

                                                                              

 

تیم‌های والیبال کاله و متین ورامین از ساعت 17 فردا(یکشنبه) در آمل با یکدیگر دیدار می‌کنند.

                             


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : غزل | شنبه 9 آذر 1392 - 14:25 |